Avatar billede john.buhl Nybegynder
09. juni 2009 - 21:13 Der er 8 kommentarer

Progran jeg ikke kan fjerne

Hej Jeg skal til at installere mcafee på min nye pc med vista, men den vil ikke installere fordi den siger at der ligger et program der i forvejen som jeg skal fjerne  (Mcafee virusScan TC)
Den skriver jeg skal gå i kontrolpanel og fjerne det men jeg kanm ikke finde det. nu er mit sp hvordan fjerner jeg et program jeg ikke kan finde, så jeg kan få mit virusprogram på ??
Avatar billede nissen2630 Novice
09. juni 2009 - 21:31 #1
Hvilket program drejer det sig om ?

Hvis det er Symantech så led efter en program der hedder "remove Norton"
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2009 - 21:34 #2
Avatar billede nissen2630 Novice
09. juni 2009 - 21:35 #3
Ups..Fik vis ikke læst det hele
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2009 - 21:57 #4
Husk, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler.
Du skal derfor selv lukke det ene igen.

Der ligger forslag til løsning af dit problem i det andet spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/877693
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2009 - 22:37 #5
Vejmand?

Hvad forskel er der på det forslag og så det der ligger her #2

http://service.mcafee.com/FAQDocument.aspx?lc=1033&id=TS100507
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2009 - 22:44 #6
Du må jo mene der er en forskel, siden du skriver der er en løsning. der hvor du slev stiller et forslag til løsning

Forslaget er hentet fra samme side, så jeg er ikke helt med
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juni 2009 - 22:48 #7
Intet, kan jeg se.  :-)

Jeg var ikke inde på dit link p.g.a. jeg læste denne kommetar som om den var sendt fra dig: Ups..Fik vis ikke læst det hele .

Min fejl.....Jeg beklager.....
Men jeg har da heldigvis sendt som Kommentar og ikke som Svar.
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2009 - 22:51 #8
Jeg overlever alligevel :-)