Avatar billede regnfrakker Nybegynder
09. juni 2009 - 21:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Harddisk overførsel.

Hey alle.

Jeg har en Intern Harddisk liggende i en computer, alle de filer som ligger der ville jeg gerne have ind på min nye computer, men helst uden at sætte den interne HD ind i den nye. Så er der nogen måder man kan gøre det?... Måske i form af en slags omdanner, altså hvorpå man kan koble en intern HD til en dims hvorpå man kan sætte den til computeren måske ??? nogen bud.
Avatar billede haverslev Novice
09. juni 2009 - 21:14 #1
Avatar billede haverslev Novice
09. juni 2009 - 21:16 #2
Og jo, den virker også på Vista :)
Avatar billede regnfrakker Nybegynder
09. juni 2009 - 21:27 #3
helt sikkert.. nice tak :D hvordan fordeler jeg point ??
Avatar billede haverslev Novice
09. juni 2009 - 21:31 #4
Det gør du ved at sætte flueben i mit svar og derefter klik på accepter :)
Avatar billede dj-pinky Nybegynder
09. juni 2009 - 22:46 #5
1. du kan sætte et netstik direkte i begge pcér, fra den ene til den anden, så kan du lave en dele forbindelse (find en tutorial på youtube)

2. hvis det er nogle få filer kan du ligge dem over på en usb.
Avatar billede haverslev Novice
10. juni 2009 - 08:06 #6
Øhh hvorfor tager du points tilbage ??
Du bedes venligst oprette et nyt spørgsmål til mig med 200 points
Avatar billede regnfrakker Nybegynder
10. juni 2009 - 18:40 #7
sorry haderslev, self. skal du have dine point, kom bare til at taste forkert, som skrevet før, vidste jeg ikke engang hvordan jeg sku give point hehe... laver et spørgsmål der hedder haderslev.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. juni 2009 - 18:57 #8
Avatar billede haverslev Novice
10. juni 2009 - 19:21 #9
Takker :)