Avatar billede m1270 Nybegynder
09. juni 2009 - 16:54 Der er 1 kommentar

Konverter musik samling af MP3'er til MP3 VBR

Hej,

Jeg har omkring 7-800 sange i min samling. De er alle sammen MP3 med en minimum bitrate på 192kbps.

Eftersom at jeg vil have alle sangene ned på en mp3 afspiller, så skal de helst fylde så lidt som muligt uden tab i kvaliteten. Så mit spørgsmål er, er der et program der kan konvertere alle sangene? Fordi selv har jeg kun fundet programmer hvor jeg selv skulle konvertere alle sangene 1 efter 1, hvilket jeg ikke har tålmodigheden til.

Men lige en ting jeg er lidt i tvivl om, er det overhovedet det vær at konvertere alle sangene til VBR? Uden tab af kvalitet?

Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede m1270 Nybegynder
12. juni 2009 - 23:51 #1
Er der virkelig ingen der kan hjælpe mig?