Avatar billede kristofferh Nybegynder
09. juni 2009 - 14:34 Der er 13 kommentarer

"USB-Enhed ikke genkendt" - Siger min PC, uden at jeg har nogen USB-stik eller andet USB indsat.

Min PC, Sony VAIO, én uge gammel, er lige begyndt at komme med besked "USB-Enhed blev ikke genkendt" og den bliver ved med at skrive det. Jeg har ikke lavet noget specielt for nylig.

Håber virkelig i kan hjælpe mig.

Kristoffer
Avatar billede kristofferh Nybegynder
09. juni 2009 - 14:35 #1
- Det skal lige siges at beskeden konstant spammer mig nede i højre hjørne og er utrolig irreterende.
Avatar billede thomassn Nybegynder
09. juni 2009 - 14:36 #2
gå ind i enhedhåndstering og se under usb og instiler driveren
Avatar billede dragox05 Nybegynder
09. juni 2009 - 14:38 #3
han kunne starte med at starte enhedshåndteringen og se om der overhoved er nogen usb enheder :)
Avatar billede kristofferh Nybegynder
09. juni 2009 - 14:39 #4
Jeg har tjekket enhedshåndteringen, og der er installeret drivere til det hele.
Avatar billede dragox05 Nybegynder
09. juni 2009 - 14:42 #5
vista ?
Avatar billede kristofferh Nybegynder
09. juni 2009 - 14:56 #6
Vista Home Premium
SP 1.

Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T9550 @ 2.66 GHz
4.00 GB RAM
64-bit OS. :-(
Avatar billede off-line Nybegynder
09. juni 2009 - 14:57 #7
Du kan i Enhedshåndtering prøve at slette ALLE USB enheder og
genstarte. Windows vil så selv lægge nye driver ind, så hvis
fejlen ligger der, bliver den løst.
Avatar billede kristofferh Nybegynder
09. juni 2009 - 14:58 #8
Det er også prøvet.
Avatar billede off-line Nybegynder
09. juni 2009 - 15:03 #9
Har du også, i bios, prøvet at sætte den til "Defaults" ?
Der må jo være gået kuk i bios så.
Avatar billede dragox05 Nybegynder
09. juni 2009 - 15:04 #10
Vista har general fejl på USB enheder..
Jeg vil i stedet forsøge at installere nye drivere til chipsættet.
Det er lykkes for mig en enkelt gang at løse problemet på en anden computer..

prøv se om du kan finde nogen drivere inde på sonys hjemmeside.
evt til bundkortet eller bios måske
Avatar billede hans-nielsen Nybegynder
09. juni 2009 - 21:15 #11
prøve højer kilk på Denne computer og går ned på abministation.
Enhedshåndtering og i usb-controllere
Avatar billede kristofferh Nybegynder
11. juni 2009 - 14:32 #12
Har lige et lille add.

Den tror jeg har sat USB i computeren selvom mit USB ikke engang sidder i.
Avatar billede off-line Nybegynder
11. juni 2009 - 14:40 #13
Har du selv installeret styresystemet? Hvis ikke, synes jeg du
skal henvende dig hvor du har handlet. Der kan jo være hardwarefejl.