Avatar billede zetto123 Nybegynder
08. juni 2009 - 20:49 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

vil købe en ny bærbar har tænkt på alienware

hej jeg ville bare vide om der var nogen der ved meget om alienware.
for jeg har tænkt mig at købe en ny computer altså en bærbar som skal være god til at spille og så tænkte jeg på alienware.
men jeg ved ikke om de er så gode og hvor mange penge skal jeg af med for en forholdsvis god spille bærbar ?

ved ikke om jeg satte det i den rigtige kategori og ved ikke om man må poste sådan noget
Avatar billede zetto123 Nybegynder
08. juni 2009 - 20:51 #1
plz jeg vil godt havde et hurtigt svar men okay vis jeg ikke må poste sådan noget
Avatar billede Sebastian_B_Jensen Nybegynder
08. juni 2009 - 21:12 #2
Hej Zetto

Så vidt jeg ved så laver de nogle rigtig gode computere (tænk på at Dell hjælper til)
det eneste du nok lige skal tænke på er at du ikke kan få dem med dansk tastatur

Sebastian
Avatar billede tjacob Juniormester
09. juni 2009 - 06:40 #3
Ingen tvivl om at Alienware laver gode spillemaskiner.
Men en faktor du bør regne ind:
Alienware er et "Hot" navn i spillekredse, så du kommer nok til at betale lidt for navnet (som ved Ipod eller B&O).
Eller med andre ord: De er temmelig dyre.

Du kan sikkert finde en knap så kendt producent, hvor du får mere power for pengene.
Avatar billede zetto123 Nybegynder
09. juni 2009 - 14:58 #4
okay XD det er lidt ligemeget om den ikke har dansk tastatur der bruger jeg min anden computer til arbejde og opgaver osv osv men kender du så et billigt og lige så godt mærke til en spillecomputer
Avatar billede j3ppah Novice
09. juni 2009 - 15:00 #5
kan da foreslå den her bærbar...
Alt for vild gamer PC til rimelige penge.

Skal dog lige bemærkes der ikke er noget OS med.

KR 11.019,05 INKL. moms

Konfiguration
4 GB (2x2GB) DDR2 PC6400 800MHZ

Intet operativsystem

DVD-RW / CD-RW SATA

Keyboard DK - White

Znote G15a White

6 Cell G15a White - Batteri

Miljøafgift

Manual

Znote G15a White Power

Intel® Core™ 2 Duo P9600 - 2,66GHz, 1066MHz FSB, 6MB Cache

NVIDIA® Geforce 9650M GT 512MB GDDR3 (20% hurtigere)

250GB 7200rpm SATA Harddisk

Intel WiFi 533AN / ANBG / 450Mbit / Centrino
Avatar billede zetto123 Nybegynder
09. juni 2009 - 15:03 #6
okay tjekker den lige ud XD
Avatar billede zetto123 Nybegynder
09. juni 2009 - 15:04 #7
hvad er hjemmesiden ?
Avatar billede j3ppah Novice
09. juni 2009 - 15:12 #8
www.zeptoeksperten.dk

Og så skal du selv ind og tilføje nogle ting...

lige sådan uden at være sikker så var det.

2,66 CPU
GT 9650 grafikkort
Intels wireless

Mener det var de 3 ting jeg skiftede
Avatar billede j3ppah Novice
09. juni 2009 - 15:13 #9
http://zeptoeksperten.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=1439

Der, og så tryk på den til højre, og gå ind og konfigurer den som den jeg har skrevet.. den er vild :D.
Avatar billede j3ppah Novice
09. juni 2009 - 15:14 #10
Nå ja! og en 7200 rpm Hdd i stedet for 5400
Avatar billede zetto123 Nybegynder
09. juni 2009 - 15:17 #11
og den skulle være bedre en alienwares computere ?
Avatar billede j3ppah Novice
09. juni 2009 - 15:33 #12
Hvilken af dem har du kigget på? Og pris ?
Avatar billede zetto123 Nybegynder
09. juni 2009 - 15:44 #13
den nyeste men det er priser helt op til 17.000
Avatar billede j3ppah Novice
09. juni 2009 - 15:54 #14
hehe, den nyeste jeg kan finde der inde koster 26669.5,- efter custom konfiguration :D...
Men okay, en bærbar med sli er måske også lige i overkanten...

Hmm jamen prøv lige skrive konfigurationen af den alienware du har kigget på, for kan sku ikke lige finde den.

Men kan da ikke forestille mig andet end en pc til 17.000 overgår en til 11k...

Så hvis penge ikke er noget problem er det sku en feee satan du kan få dig det.
Avatar billede zetto123 Nybegynder
09. juni 2009 - 16:06 #15
sorry men der er en fejl så jeg kan ikke tilpasse det den XD
Avatar billede zetto123 Nybegynder
09. juni 2009 - 16:08 #16
Avatar billede zetto123 Nybegynder
09. juni 2009 - 16:11 #17
har lige snakket med der service og han anbefaldte mig denne her http://www1.euro.dell.com/dk/da/hjemmet/B%C3%A6rbare-pc%27er/laptop-studio-xps-16/pd.aspx?refid=laptop-studio-xps-16&s=dhs&cs=dkdhs1 og den bedre en den du anbefaldte mig eller dørliger men der er billiger
Avatar billede j3ppah Novice
10. juni 2009 - 08:31 #18
Kender ikke grafik kortet, men er også fordi jeg ikke er den store ati fan.
Processoren er langsommere.
harddisken er lidt større.

Hmm, ved sku ikke hvad du skal vælge, den må der lige være nogle andre der kommer med input til, for jeg vil tage parti i denne sag, fordi jeg hadder dell over alt på jorden :P

Så den må der lige være en anden der kan prøve at svare på.
Avatar billede zetto123 Nybegynder
10. juni 2009 - 16:28 #19
har lige fået det til at virke lavede så en computer tror nok den er god til at spille med men har ikke meget forstand på alt det der der er i en computer XD
men det var hvad jeg kunne få for 19.000kr lavede en alienware m17x
Bærbar Alienware M17x gaming-pc - Space Black    Rediger
Basis
    Intel® Core™ 2 Duo T9600 (2,80 GHz, 1066 MHz FSB, 6 MB L2-cache)    Rediger
Microsoft-operativsystem
    Original Windows Vista® Home Premium SP1(64 Bit) - Dansk    Rediger
Microsoft-programmer
    Ikke inkluderet    Rediger
Grafikkort
    1 GB GDDR3 NVIDIA GeForce GTX 260M    Rediger
Supportservices
    1 års Premium-garantisupport    Rediger
LCD
    17" skærm i bredformat med XGA+ (1440 x 900) - mere end HD (900p)    Rediger
Hukommelse
    4096 MB Dual Channel DDR3 SDRAM på 1333 MHz [2 x 2048]    Rediger
Harddisk
    320 GB harddisk (7.200 omdr./min.) med fritfaldssensor    Rediger
Optiske enheder
    Optisk dvd +/-rw-drev (læser og skriver dvd/cd)    Rediger
Primært batteri
    9-cellet litium-ion-batteri på 85 W/t    Rediger
  ANDRE MULIGHEDER
Følgesedler
    Danish Documentation    Rediger
Dell System Media Kit
    Alienware M17x Resource DVD    Rediger
Strømforsyning
    240W AC Adaptor    Rediger
Kabel
    Danish Additional 220V AC Adapter Power Cord    Rediger
Tastatur
    Internal Danish Qwerty Keyboard    Rediger
Standardgaranti
    1 Year Premium Warranty Support    Rediger
Gadgets
    World of Warcraft Pre-Installed Edition    Rediger
AutoMatic Updates
    AutoMatic updates - On    Rediger
Power Plan
    High Performance    Rediger
RSS Feeds
    RSS Feeds - Alienware News    Rediger
NamePlate Engraving
    Generisk gravering af navneskilt    Rediger
  ANDRE MULIGHEDER
Beskyt din nye pc
    No Antivirus Software    Rediger
Monitors & Docking
    Ikke inkluderet    Rediger
Tasker
    Uden bæretaske    Rediger
AlienFX-farve
    Mars Red    Rediger
Tapeter
    Alienhead 3D (bredformat)    Rediger
Musemarkører
    Standard    Rediger
    Alienhead 3D    Rediger
Tidszone
    (GMT + 01.00) Bruxelles, København, Madrid, Paris    Rediger
Vinduesstil
    Vindueslayout - Standard    Rediger
Bluetooth
    Dell Wireless 370 Bluetooth-modul - Europæisk    Rediger
Trådløst netværk
    Trådløst Dell 1510-minikort med halv højde (802.11n) - Europæisk    Rediger
  ANDRE MULIGHEDER
Accidental Damage Support
    Uden servicen Hændeligt uheld    Rediger
Get Started
    Ikke inkluderet    Rediger
Installation Upgrades
    Ikke inkluderet    Rediger
Avatar billede zetto123 Nybegynder
10. juni 2009 - 16:28 #20
sorry men direkte copy
Avatar billede j3ppah Novice
11. juni 2009 - 10:50 #21
Ja den er så rimeligt ond :D
Avatar billede zetto123 Nybegynder
11. juni 2009 - 14:26 #22
okay for som sagdt aner jeg ekke en skid om hvad der er inde i pcen
Avatar billede j3ppah Novice
11. juni 2009 - 14:30 #23
jamen hvis du vil bruge så meget på en laptop, er jeg slet ikke i tvivl om at den er møøøøg fed :D
Avatar billede zetto123 Nybegynder
11. juni 2009 - 19:38 #24
ja men den er møg dyr
Avatar billede j3ppah Novice
12. juni 2009 - 08:30 #25
Derfor jeg foreslog en lidt billigere model, som sagtens kan trække de nye spil :)
Avatar billede zetto123 Nybegynder
27. februar 2010 - 09:41 #26
lukker nu, siden ingen har lagt et svar ind