Avatar billede zetto123 Nybegynder
08. juni 2009 - 20:45 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

skal jeg købe en LG km900 arena eller en iphone ?

hej jeg ville bare vide om nogen havde forstand på de her to telefoner og ved hvilken en der er bedst.
for jeg vil købe en ny telefon og det bliver nok en af de her to LG km900 arena eller Iphone.

ved ikke om jeg satte det i den rigtige kategori og jeg ved ikke om man må poste sådan noget XD
Avatar billede zetto123 Nybegynder
08. juni 2009 - 20:53 #1
hej håber der er nogen der ved noget vil godt have hurtigt svar XD
og undskyld vis man ikke må poste sådan noget
Avatar billede Sebastian_B_Jensen Nybegynder
08. juni 2009 - 20:54 #2
hej

Tag iPhone, eller nej vent Apple har lige annonceret iPhone 3GS, hvor S'et står for speed

Sebastian
Avatar billede superanden Nybegynder
08. juni 2009 - 21:15 #3
lg arena er en rigtig god erstatning for iPhone.

LG:
+pris (meget billigere),
+god og brugervenlig platform (som kopi af iphone)
-ikke doual touch (2 fingre touch på en gang)
-ikke en appstore med 35.000 programmer/spil
-der går rigtig længe før der kommer et rigtig gps software (tomtom/garmin etc).

iPhone:
+Design
+Kvalitet, funktionalitet
+AppStore
+Doual touch
-Pris

Personligt ville jeg sige. Har du råd så køb iPhonen, men LG er et fornuftigt valg hvis du kan overleve manglerne og vil spare pengene.
Avatar billede zetto123 Nybegynder
09. juni 2009 - 14:56 #4
okay det er meget svært valg for jeg vil havde en der er god og en der er billig men helts god så må jeg jo købe en iphone Xd tusind tak for hjælpen
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2009 - 20:19 #5
Du kunne jo også vælge en HTC Touch HD der basker begge 2 mht. pris/funktionalitet og design.

http://www.htc.com/www/product/touchhd/gallery.html
Avatar billede zetto123 Nybegynder
11. juni 2009 - 14:33 #6
fedt design lækker mmobil og er god XD
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2009 - 21:21 #7
Nemlig! :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2009 - 21:25 #8
Men VIL du have den nye Iphone 3G, så kan du læse lidt her: http://www.pcworld.dk/art/10911?a=newsletter&i=938
Avatar billede zetto123 Nybegynder
14. juni 2009 - 21:02 #9
okay
Avatar billede ate Nybegynder
14. juni 2009 - 21:43 #10
Jeg vil mene at du skal springe LG-windows-mobilen over. Den ER fed, men jeg er svært bange for at den bliver overhalet indenom med 120 i timen af to spændende telefoner

iPhone 3GS
Op til 32GB lager
Væsentligt hurtigere respons end LG Arena
Gennemtestet interface, med f.eks. tofinger-zoom, ekstremt god touch respons
Appstore
Tjekkede GPS-funktioner
Ulemper: macbrugere får mest ud af den, pris

Google Android telefon - HTC Magic
Hurtigere respons end LG Arena
Bedre interface
Bedre touch response, dog uden tofinger-zoom
Sammenlignelig pris
Appstore (mere åben end Apples)
Tjekkede GPS-funktioner
God integration med google apps (maps, gmail, kalender og meget andet)
Ulemper: Det vil vise sig, synkronisering med mac
Avatar billede zetto123 Nybegynder
18. juni 2009 - 20:04 #11
okay så dem der htc magic kan jeg kun bruge vis jeg har en mac eller har jeg misforstået noget
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2009 - 20:38 #12
Der misforstod det noget - den virker på begge OS (iflg. HTC), men der er ingen test af den hvor den skal bruges med en Mac...
Avatar billede mobilfreak2 Nybegynder
22. juni 2009 - 12:04 #13
Generelt er jeg glad for Arena. Den er billig og god.

Jeg har skrevet en anmeldelse som du kan læse her:
http://koeb-mobil.dk/lg-km900-arena/

Desværre sammenligner jeg ikke med iphone.
Avatar billede RaHmpaGe Nybegynder
16. september 2009 - 23:37 #14
Jeg tror at man vil blive gladere i længden hvis man investerer lidt ekstra på en iPhone eller vælger en Samsung. LG's designs har altid været fine, men telefonerne har aldrig været supportede særlig godt. Det er stort set umuligt at finde svar hvis man render på problemer og det er også svært at få fat i software. Selv den medfølgende manual viser sig kun at dække funktionerne meget overfladisk.

Er der nogen der har haft success med at opdatere telefonens software? Jeg har forsøgt i dagevis, uden held. Computeren downloader opdaterings-software og noget USB-Flash utility, hvorefter jeg bliver bliver bedt om at fjerne batteriet og tilslutte telefonen igen. Herfeter sker der intet andet end at den begynder at oplade batteriet........... som ligger på bordet..?

Jeg håber på at en opdatering af mobilens software kan løse problemet med alarmerne, hvor kun den såkaldte "widget-alarm" virker... NOGEN gange.