Avatar billede Sebastian_B_Jensen Nybegynder
08. juni 2009 - 19:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problermer med ekstern skærm

Hej Eksperter

Jeg har prøvet at koble en ekstra skærm til min bærbare,
men der sker aldrig noget.
min computer registrere slet den tilsluttede skærm

Computeren er en gammel Acer Travelmate 530 med Intel Extreme Graphics, det skal dog siges at jeg har insttalleret Win 7 RC, men det kan ikke finde en driver der passer, så den kører med an eller anden Standard graphic driver lavet af microsoft

Håber der er hjælp at hente :)

Sebastian
Avatar billede Computergeek Nybegynder
08. juni 2009 - 19:54 #1
Du skal finde windows mobilitetscenter og derefter trykke tilslut skærm..
Avatar billede Sebastian_B_Jensen Nybegynder
08. juni 2009 - 21:00 #2
tak for svaret

men da jeg gjorde gik den ind skærm > skærmopløsning (eller noget deromkring) og der var kun en skærm mulig (den på den bærbare)
Avatar billede Sebastian_B_Jensen Nybegynder
09. juni 2009 - 16:14 #3
Jeg ordnede selv problemet
jeg geninstallerede WinXP igen ;)

men tak for svaret alligevel, så hvis du poster et svar så tjener du pointene

Sebastian
Avatar billede Computergeek Nybegynder
10. juni 2009 - 17:17 #4
ok