Avatar billede geforce3 Praktikant
08. juni 2009 - 11:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Sende feriekort

Hvor er det man skal sende sit feriekort hen? Jeg har kun den hvor man skal skrive hvor mange dage man vil have, og arbejdsgivers underskrift ... Hvordan får jeg pengene???
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. juni 2009 - 13:38 #2
Så det er bare ATP Kongens Vænge 83400 Hillerød jeg skal sende den til?
08. juni 2009 - 18:07 #3
... du har vel fået en retur kuvert ?

[FERIEKONTO]
Kongens Vænge 8
3400 Hillerød

står der på min...
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. juni 2009 - 18:47 #4
Hmm problemet er, jeg ikke ved hvor den kuvert er så "/ Kunne lyde til jeg skal til at have mere styr på mine sager! Ellers må jeg prøve at ringe til dem, så jeg er sikker på den kommer det rigtige sted hen.
08. juni 2009 - 19:09 #5
... ellers må du selv finde en passende kuvert og selv skrive præcist ovenstående adresse *S* ...
Avatar billede Rosenvind Nybegynder
15. juni 2009 - 19:23 #6
Jeg har også en gang prøvet at smide kuverten væk, og da jeg ringede til dem, var de så søde at sende en kopi af det forrige brev, sådan så det var muligt, at jeg kunne sende brevet afsted til dem.
15. juni 2009 - 19:25 #7
... hvilket man også automatisk kan bestille via hjemmesiden...
Avatar billede geforce3 Praktikant
12. juli 2009 - 16:41 #8
Jeg fik en adresse af damen i den anden ende som lød træt af sit arbejde :) Måske der er andre end mig med det problem. Vil du smide et svar Larry?
14. juli 2009 - 06:55 #9
... og hun sagde vel

[FERIEKONTO]
Kongens Vænge 8
3400 Hillerød
Avatar billede geforce3 Praktikant
14. juli 2009 - 11:38 #10
Det kan jeg faktisk ikke engang huske - men det må hun have gjort :) Har da fået min penge i hvert fald
Avatar billede thesheriff Nybegynder
14. juli 2009 - 11:43 #11
Lige for en god ordens skyld, hvis andre skulle komme forbi denne tråd:

Feriekonto administrerer ikke alle feriekonti, så det er ikke givet på forhånd, at kortet skal sendes til dem :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
14. juli 2009 - 11:49 #12
jeg sendte det her til :

Feriefonden for Hotel- og Restauranterhvervet
Vodroffsvej 32
1900 Frederiksberg C