Avatar billede nico2002 Nybegynder
07. juni 2009 - 23:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Database til reserveels lager

Nogen der kan guide mig i den rigtige retning.

Jeg mangler en database hvor jeg nemt kan oprette billeder med lidt tekst, som så kan vise på en hjemmeside.

Søger efter en database da det gerne skulle være nemmer end html programmering.
Avatar billede nico2002 Nybegynder
07. juni 2009 - 23:41 #1
Ups der er vist sket en stavefejl.

Der skulle stå reservedels lager.
Avatar billede welcor Nybegynder
08. juni 2009 - 00:41 #2
Det er vidst ikke "database" som sådan du er ude efter (det er bare et lagringssystem), men en form for publiceringssytem.

For at få sådan et til at virke, kræves der godt nok en database, men de fleste har grundige instruktioner i forbindelse med download.

Nu er spørgsmålet så: Hvad skal det bruges til? Skal det integreres mod noget eksisterende software? Er det noget som skal vise mere end bare reservedelsnummer, beskrivelse og billede?

Hvis svaret på sidste spørgsmål er nej, kan du klare dig med gratis systemer som wordpress ( http://wordpress.org/ ) eller tilsvarende (google ord som "free online publishing tool").

Hvis svaret er ja, og der for eksempel skal være mulighed for at se lagerbeholdning, pris, købe osv., findes der også løsninger derude, men de kræver nok en form for tilpasning.

Giv lige lidt mere info, så kan vi give bedre råd..
Avatar billede nico2002 Nybegynder
08. juni 2009 - 10:35 #3
Det jeg skal bruge er noget hvor man kan uploade et billede skrive lidt tekst på og så en pris, ikke mere og så skal det vise i en html side.
Avatar billede nico2002 Nybegynder
04. december 2009 - 00:14 #4
Lukker