Avatar billede freezer007 Nybegynder
07. juni 2009 - 23:10 Der er 5 kommentarer

HJÆLP!!! stor headset krise...

Hej alle

Jeg har et lille problem. Jeg overvejer at købe en mp4. Men den har ikke bluetooth, så jeg kan ikke bare købe et bluetooth headset.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et bluetooth-headset med bluetooth-adaptor (til 3,5mm. jackstik) og som også kan forbindes via bluetooth, uden adaptoren (så jeg også kan forbinde det med min mobil).

Tusind tak :}...
Avatar billede freezer007 Nybegynder
07. juni 2009 - 23:24 #1
PS. jeg leder efter et stereo headset.. Glemte lige at skrive...
Avatar billede welcor Nybegynder
08. juni 2009 - 00:45 #2
Du kan vel bare bruge et hvilkensomhelst bluetooth headset med en af de her:
http://www.amazon.com/Jabra-A210-Bluetooth-Adapter-Universal/dp/B0006HES2I
Der er flere af slagsen derude, og de kan nok også godt fåes i DK, men tricket her er vel bare at få din nye mp4 til at spille over bt..
Avatar billede freezer007 Nybegynder
08. juni 2009 - 08:29 #3
Så vidt jeg har forstået kan et headset ikke bare forbindes med en adaptor. Det skal vist være et headset købt med adaptor, for at være sikker på at de kan "connect´e"...
Avatar billede freezer007 Nybegynder
19. juni 2009 - 11:00 #5
Ja... Har selv søgt lidt mere... Så vidt jeg kan se er det muligt at bruge en tilfældig, så længe den har søge muligheder... F.eks. Sony´s TMR-BT10 (http://www.sony.dk/product/acc-bluetooth-stereo-adapters/tmr-bt10)...