Avatar billede crashtest Nybegynder
07. juni 2009 - 14:37 Der er 3 kommentarer

Nintendo Wii - fik sat til 60Hz og intet billed, kan den resettes

Haløj... vik sat min Wii til at køre til en skærm med 60 Hz, kan nu ikke få billed frem. Har set at man kan restet den det virker bare ikke lige (strøm off 5 min) men skal bruge en reset som nulstiller til fabriks værdier, altså til 50Hz
Avatar billede hmortensen Nybegynder
07. juni 2009 - 17:54 #1
Prøv at trykke reset, mens du trykker pil ned på remote'en.
Avatar billede crashtest Nybegynder
07. juni 2009 - 18:28 #2
Jeg smed det ind på et tv som godt kunne være med til de 60 Hz...Men skulle det virke med den med pil ned så skal du da ha de point... det er op til dig, :-) prøver det ikke lige af nu
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. oktober 2009 - 16:23 #3
Nu må du da vist have prøvet det af ...???