Avatar billede gregand Nybegynder
06. juni 2009 - 16:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hang on load, primært spil

Hey...

I en laaang følgetong, der aldrig blev løst er problemet du ændret sig til at næsten alle mine spil fryser så snart de loades. Der kommer en stort skærm, med en mus. I Sims 2 er det spillets mus man ser, i f.eks. The Volvo game er det bare en Windows mus. Tabber man ud, kan man se at applicationen ikke svarer.

Man kan slå applicationen ned, men processen kører stadig.

Hvis jeg genstarter og starter spillende med det samme, kører de fint, og kan spille i flere timer uden problemer.

Jeg har fået et nyt grafikkort i mellemtiden, opdateret drivere osv. så tvivler det er et varmt eller ødelagt grafikkort.

System:
ASUS P5N32-E SLI (Opdateret BIOS)
E6600
Corsair XMS2 4GB PC6400
ASUS GTX260

Jeg tænker selv endten at det er bundkortet, drivere versionen, eller at et 3. program ligger og får maskinen til at hænge...

Please help, har snart prøvet ALT, og syntes ikke jeg vil købe nyt hardware, da det nok kommer til at betyde Core i7 dvs nyt MB og RAM oveni...
Avatar billede idenu Nybegynder
06. juni 2009 - 16:37 #1
Prøv at opdaterer din skærm-driver
Avatar billede gregand Nybegynder
06. juni 2009 - 16:50 #2
Som jeg også skrev har jeg allerede opdateret alle drivere... Kører på 185.85
Avatar billede gregand Nybegynder
05. september 2009 - 14:00 #3
Problemet var formegentlig mit MB, der blev indkøbt et nyt, og en ny installation magen til blev kørt, ind uden problemer. Der kan dog stadig til tider være problemer med Internet Explore 8 hænger, pga stort RAM forburg. Så jeg planlægger at købe nye RAM, så der jeg om problemet forsvinder helt.