Avatar billede worm Nybegynder
09. juli 2001 - 15:47 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket force feedback joystick er bedst ?.

Jeg vil købe et nyt force feedback joystick, men kan ikke bestemme mig mellem følgende 2 modeller: a) Logitech Wingman Force 3D. b) MicroSoft Sidewinder Force Feedback 2. Håber der er nogen der har nogle erfaringer/anbefalinger til hvilket jeg skal købe. På forhånd tak.
Avatar billede egede Nybegynder
09. juli 2001 - 15:48 #1
Det er dårlig skik at oprette et spm. to gange.
Avatar billede makse Nybegynder
09. juli 2001 - 16:06 #2
Avatar billede bbs Nybegynder
09. juli 2001 - 20:54 #3
Efter hvad jeg har hørt er det klart MicroSofts der er bedst.

http://www.edbpriser.dk/anmeldelse/mainlogiforce.asp
Logitech\'s

Kan ikke lige finde en test af MicroSofts...
Avatar billede klatten Nybegynder
10. juli 2001 - 12:15 #4
Microsoft ! ....driverne virker af en eller anden grund også bedre:-)
Avatar billede klatten Nybegynder
12. juli 2001 - 09:47 #5
Takker for de nemme point ;-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juli 2001 - 09:50 #6
Jeg er nu ikke enig. Jeg har både et Logitech og et Microsoft. Jeg kan bedst lide Logitech\'en. Synes simpelt hen det ligger bedre i hånden, og mekanikken føles bedre.

NanoQ
Avatar billede worm Nybegynder
12. juli 2001 - 20:01 #7
Hej NanoQ
Er det de nye modeller som jeg har skrevet ovenfor, eller er det de ældre modeller. (Har selv et microsoft forcefeedback pro)