Avatar billede bjafle Nybegynder
04. juni 2009 - 13:59 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

firefox og web developer tool ad on

Hej Eksperter. Jeg har et problem som måske stammer fra en installering af et ad on: web developper tool.

Efter at jeg installerede dette og valgte disable javascripts fik jeg problemer med tilgangen til nogle sider.

Jeg kører Fire Fox 3.0.10

Slog det fra igen, har også prøvet at installere og afinstallere et par gange.

Men en af mine sider vil stadig ikke vises korrekt. De andre virker stadig korrekt.

Et screen dump af siden som den fremtræder for mig kan ses her:
http://www.bjafle.dk/images/dba-error.JPG

Der er tale om dba.dk
Avatar billede superanden Nybegynder
04. juni 2009 - 14:44 #1
Det problem har jeg også haft ved surf på dba.dk idag for første gang tjekker den eller jævnligt så jeg tror fejlen ligger hos dem.
Avatar billede jinoh Nybegynder
04. juni 2009 - 15:07 #2
Det ser ud som om fejlen enten ligger hos dem, eller under indlæsningen af CSS filen, der styrer layoutet. Jeg tror ikke det har noget at gøre med dit ad on, da du har haft det afinstalleret.

Jeg kan sige, at jeg bruger samme browser som dig, og oplever lige nu ingen problemer med DBA.dk.

Men som sagt, tror jeg at der er sket en fejl under indlæsningen af layout filen, en ting, jeg også ofte oplever bl.a. på facebook! :D
Avatar billede bjafle Nybegynder
04. juni 2009 - 15:48 #3
Ok.

Det passede bare med at jeg netop havde rodet med mine tilføjelser.

DBA.dk support beskrev det også som et problem jeg selv måtte løse, da de kun understøtter standardopsætninger af browseren.

Nå men jeg har nu fulgt denne vejledning og geninstalleret det hele (undtgen web developer) og det virker igen.

http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Ren_geninstallation

men tak for kommentarerne
Avatar billede jinoh Nybegynder
05. juni 2009 - 09:27 #4
Det var så lidt (;