Avatar billede simm Nybegynder
04. juni 2009 - 13:31 Der er 1 løsning

Problemer med Epay betalingsmodul

Hej,

Jeg er ved at lave integration mellem en hjemmeside og Epay's betalingsmodul. I den forbindelse har jeg problemet med callbackurl'en, som er den der sender et asynkront svar til vores webserver, i tilfælde af, at kunden foretager betalingen men glemmer at afslutte helt, for at vende tilbage til hjemmesidens webshop.

Dette burde ske automatisk, problemet er at det gør det ikke ;)
Callback'et modtages aldrig af vores server iflg. serverloggen. På Epays betalingsmoduls status for hver enkelt ordre ser alt ud til at være ok, hvilket deres support også siger. Men ingen respons til vores server.

Hvis jeg tager den genererede callback-url fra betalingsgatewayens log med samtlige parametere og paster ind i min browser, fyrer den af manuelt, virker alting efter hensigten.

Da det er et alm. HTTP-request på port 80, burde der ikke være noget der blokerer.

Har nogle af prøvet noget lign.?
Avatar billede simm Nybegynder
29. september 2009 - 16:44 #1
Fik det til at virke i samarbejde med Epay.