Avatar billede cono Nybegynder
09. juli 2001 - 14:02 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Job: Grafikker!

Hej alle eksperter.
Jeg kunne meget godt tænke mig at der var nogen der ville lave noget grafik til mig.
Prøv at kig på www.zerone.dk .... Der er toppen og menuens baggrund et billede....
Det var sådan noget i den stil jeg godt kunne tænke mig. Det skal se prof. ud og samtidig skulle man kunne se at der står Team Intercore.

Med Venlig Hilsen
Niels

P.S. Det må meget gerne være nogenlunde de samme farver som dem på www.zerone.dk
Avatar billede husi Nybegynder
09. juli 2001 - 14:41 #1
Vi kan godt lave det mod en reklame af størrelsen 250*60

Er du interesseret ?
Avatar billede cono Nybegynder
09. juli 2001 - 16:22 #2
Ja.... prøv at lav et forslag...... Det må meget gerne ligne zerone.dk lidt!
Avatar billede sand Nybegynder
09. juli 2001 - 19:43 #3
--cono--> Glemmer vi så bare mit design?
Avatar billede husi Nybegynder
09. juli 2001 - 20:24 #4
Jeg skal først vide hvilken side du har ?
+ besøgstal ?
Avatar billede husi Nybegynder
09. juli 2001 - 20:32 #5
For at vi skal lave det ønsker vi 2 bannere da det tager sin tid at lave!!
Avatar billede cono Nybegynder
09. juli 2001 - 23:18 #6
Sand --> dette er bare grafikken jeg snakker om:

husi --> Det er en helt ny side jeg skal i gang med at lave. Jeg vil gerne give flere point en demme, for at de billeder kommer til at minde lidt om dem på www.zerone.dk
Avatar billede sand Nybegynder
10. juli 2001 - 12:17 #7
--cono--> Ok !
Avatar billede zhark Nybegynder
10. juli 2001 - 13:51 #8
Jeg ved ikke om der er misforstået noget - men hvad f\'n, jeg har da øvet mig!
http://www.friserverplads.dk/zhark/ny-team1-4.jpg
http://www.friserverplads.dk/zhark/ny-team1-1.jpg
Friserver kan ind imellem være laaangsom :)
Avatar billede cono Nybegynder
10. juli 2001 - 15:42 #9
zhark--> Kan du ikke prøve at ligge det ud et andet sted.... Jeg kan slet ikke komme ind på det der friserver fis

husi--> Det er bare helt iorden. Prøv du at lave et forslag! Har jeg forstået det ret? Du skal have to banner på vores side for at få det lavet?
Hvor lang tid skal de banner stå på siden?
Avatar billede zhark Nybegynder
10. juli 2001 - 15:57 #10
Beklager - jeg har ikke andre muligheder lige nu, men det virker da nu hos mig, det er bare svingende. Jeg leder efter et mere stabilt sted :)
Avatar billede cono Nybegynder
10. juli 2001 - 16:34 #11
Du kan også bare sende dem til mig sår jeg kan se dem!
Avatar billede cono Nybegynder
10. juli 2001 - 16:35 #12
sår = så! *hæhæ*
Avatar billede cono Nybegynder
10. juli 2001 - 16:36 #13
Min email er: niels@intercore.dk
Avatar billede cono Nybegynder
10. juli 2001 - 17:32 #14
Jeg kan ikke komme til at se de billeder på friserverplads! ....
Avatar billede websted.net Nybegynder
10. juli 2001 - 17:36 #15
I kan få lov til at ligge dem på min server, hvis i har lyst...jeg kan oprette en \'eksperten\' konto
Avatar billede websted.net Nybegynder
10. juli 2001 - 17:38 #16
FTP:
IP = ftp.websted.net
Bruger = ekspert
Pass = ekspert
Port = 21

Upload alt det du vil :-)
Avatar billede do Nybegynder
13. juli 2001 - 13:01 #17
Avatar billede xtrem0z.dk Nybegynder
31. august 2001 - 15:53 #18
man kan ikke komme ind på den der ftp !
Avatar billede cono Nybegynder
04. september 2001 - 19:22 #19
hmm