Avatar billede ceacer Praktikant
03. juni 2009 - 12:22 Der er 3 kommentarer

PW til mapper

Jeg har en ekstern hard disk og vil gerne sætte et password på visse mapper, så man ikke kan komme ind i disse mapper og undermapper uden dette password.

Kan det lade sig gøre?
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 13:57 #1
du kunne lave mappen/mapperne om til en zip fil i winrar og under udvidet sætte password på den.
kan det bruges
Avatar billede ceacer Praktikant
03. juni 2009 - 15:08 #2
Mappen er desværre alt for stor til at det er den bedste løsning. Jeg vil gerne have at jeg nemt selv kan få adgang til den.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 15:38 #3
ved det ikke helt men måske det her.

http://www.truecrypt.org/

hvis det ikke duer må en anden melde ud