Avatar billede frudi92 Nybegynder
03. juni 2009 - 11:52 Der er 5 kommentarer

Mit grafik kort er helt VÆK!!

Jeg oplevede en masse forskellige farver der blinkede op i venstre hjørne.
Den skrev skærmdriveren er stoppet med at svare og gik sort i 3 sek og kom tilbage.
Jeg læste der efter jeg skulle afinstallere min skærm driver.
jeg gik derefter ind i enhedshåndtering højreklikkede på mit GT 8600m nvidia geforce grafik kort og derefter fjern.
Lige meget hvad jeg gør kan den simpelt hen ikke installere ny driver eller finde den.
den skriver når jeg går ind i noget der kræver grafik driver. suitable to find a display driver.
når jeg downloader fra nvidia's hjemmeside skriver den noget med at jeg ikke har vista 32 bit, men det har jeg nemlig står der på fakturaen og i system.

Jeg har en Mybook (konkurs) så kan ikke spørge dem.
Står noget med "MSI" bag på
Grafikkort GT 8600m Nvidia geforce (laptop)

(har siddet med det her i 2 dage nu og skal bruge den på fredag)
Avatar billede drenriza Nybegynder
03. juni 2009 - 13:44 #1
Har du prøvet at gå i fejlsikret tilstand? og installere driveren derfra, fra Nvidia.com
Avatar billede frudi92 Nybegynder
03. juni 2009 - 15:58 #2
Den kan ikke gå på nettet i fejsikret tilstand. men problemet er at jeg gik ind ind i enhedshåndtering højreklikkede på ikonet med nvidia skærmkort og fjern. derfor står mit grafik kort slet ikke under enhedshåndtering det er det jeg skal have fået
Avatar billede frudi92 Nybegynder
03. juni 2009 - 16:05 #3
den skriver når jeg installere at driveren ikke er kompatibel til denne driver også ok og lukker ned.
Avatar billede drenriza Nybegynder
04. juni 2009 - 11:00 #4
"Den kan ikke gå på nettet i fejsikret tilstand"
click "fejlsikret tilstand med netværk"
Avatar billede frudi92 Nybegynder
04. juni 2009 - 11:45 #5
har jeg prøvet den  kan godt finde det trådløse netværk men ikke connecte til det.