Avatar billede engl Nybegynder
03. juni 2009 - 10:30 Der er 6 kommentarer

Internetindstillinger

Hej alle

Jeg har virkelig et problem der vil noget.

Problemet er, at efter jeg prøvede at installere Explorer 8, ville jeg tilbage til Explorer 7 da jeg ikke brød mig om den nye browser. Så skete der lige pludselig det efter at jeg havde installeret Explorer 7 igen, at mine internetindstillinger i "funktioner" flashede kort og forsvandt igen. Jeg kan ikke komme ind, hverken I browseren eller gennem start.

Jeg har læst lignede tråde herpå siden men uden held.
Jeg har forsøgt "systemgendannelse" (at gå tilbage i tiden), Spybot og superantispyware for evt. Malware eller lign.
Jeg har prøvet at ændre værdien i registreringsdatabasen under H-Key- class user for at tjekke om værdien NoBrowserOptions var sat til 0 og det var den. Jeg ændrede den til 1, men nu siger min computer til at Denne handlig er begrænset, kontakt systemadmin, men heller igen Administrator kontoen kan jeg få hul på internetindstillinger.

Jeg kan på forhånd sige at jeg IKKE kan lave en fuld recovery, da jeg ikke har hverken "Ghost" på min maskine eller recovery disc. Dette er altså ikke en udvej!.

Jeg håber virkelig i kan hjælpe

mvh Engl
03. juni 2009 - 11:02 #1
(Saa meget forskel er der da ikke paa IE7 -> IE8 ???)
Avatar billede engl Nybegynder
03. juni 2009 - 12:22 #2
Hej Karise

Jo, opstartstiden er betydelig langsommere. Kan du hjælpe?

mvh
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 17:34 #3
Lige en sag for Karise :-)
03. juni 2009 - 18:54 #4
Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ???
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 20:05 #5
DOS har også dette problem
Avatar billede engl Nybegynder
04. juni 2009 - 11:04 #6
Hej Karise

Jeg bruger windows XP Home Edition.