Avatar billede skaanning Seniormester
03. juni 2009 - 09:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

automatisk indeksnr. i en userform

Hej er der nogen der kan hjælpe mig med at få automatisk bilagsnr. i et tekst feldt i en userform,det skal være sådan at hvergang at denne userform bliver kaldt stiger talet.

skaanning
Avatar billede rexden1 Nybegynder
03. juni 2009 - 09:50 #1
Når du lukker din userform kan du gemme dit bilagsnr i en celle uden for dit område. Når du herefter kalder din userform tager du værdien af din celle og lægger  til.

Eks.
ved luk:
range("IV1").value = txtbilag.value

ved Åben:
txtbilag.value = range("IV1").value + 1
Avatar billede rexden1 Nybegynder
03. juni 2009 - 09:50 #2
og lægger 1 til
Avatar billede skaanning Seniormester
05. juni 2009 - 06:51 #3
Hej rexdent1 det lyder jo lige til og simpelt, men jeg for ikke tid til at prøve det af før i næste uge, men du hører fra mig
Avatar billede skaanning Seniormester
08. juni 2009 - 10:35 #4
Hej Rexden1 Det virker så du får her med dine point
Avatar billede skaanning Seniormester
08. juni 2009 - 10:37 #5
Hej jeg vaed ikke rigtigt om du fik dine point eller jeg selv fik dem
Avatar billede skaanning Seniormester
22. juni 2009 - 13:34 #6
hej jeg tror at jeg har snydt dig for point kan du ikke kontakte mig for at vi kan få det rettet