Avatar billede 2henrik Nybegynder
02. juni 2009 - 21:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

google maps

kan nogen forklare mig hvorfor jeg hele tiden ryger af nettet når jeg arbejder med google maps
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 14:36 #1
Det tror jeg ikke. Er det kun google maps?
Avatar billede 2henrik Nybegynder
03. juni 2009 - 16:42 #2
ja? når kortet er sat til satelit og jeg så sumer ind bliver det helt hvidt og så ryger nettet af
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 16:58 #3
Øhh! google maps, kan kun (I visse områder) zoome ind til en hvis grænse, og derfor viser hvide firkanter, er det det du mener?
Avatar billede 2henrik Nybegynder
03. juni 2009 - 17:07 #4
ja-men så burde man da kunne sume tilbage men det kan jeg ikke den fryser og ryger så af nettet?
det samme sker hvis jeg i google-maps søger en adresse i søgelinjen den finder den med det samme men fryser så inden hele billedet er fremme og ryger af nettet
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 17:22 #5
Hvordan ryger af nettet? Du kan jo skrive her?
Avatar billede 2henrik Nybegynder
03. juni 2009 - 17:27 #6
jeg genstarter min router+modem og så kører det igen
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 17:46 #7
Ok hvilken hastighed har du? Hvilken udbyder og i hvilken by bor du?
Avatar billede hallubaloo Nybegynder
03. juni 2009 - 18:47 #8
#7 Burde jo ligemeget... Men det lyder godt nok ganske spøjst må jeg nok sige.. Det er google maps du mener, ikk? Bare så det ikke viser sig det er Google Earth..?

Går nu ud fra at du kender forskellen, og da maps afvikles i din browser vil jeg da lige høre hvilken browser du bruger? og hvilket OS du kører på?
Avatar billede 2henrik Nybegynder
03. juni 2009 - 21:45 #9
det er kun i google maps problemet er
google earth kører uden problemer mine mail-konti fungerer også fint samt når jeg surfer på nettet

windows internet explorer 8
windows xp sp3
Avatar billede 2henrik Nybegynder
28. juni 2009 - 00:07 #10
har fundet ud af det. men tak for indput