Avatar billede toleranzen Nybegynder
02. juni 2009 - 12:17 Der er 2 kommentarer

CPU load helt gal apache2/php5

Ved kørsel af simple php-scripts gennem libapache2-php5 bliver cpu load over 90% og average load i top rammer hurtigt over 10.00.

Nogle php-sider kan tage 3-4 sek at aflevere for apache2, selvom en xdebug-cache grind viser, at selve php-scriptet kun tager ca. 300 ms at køre.

apache2 afleverer statiske filer lynhurtigt, og php kører tilsyneladende også hurtigt som standalone.

Setup er en Debian Etch på Sun Fire x2100, 2GB RAM
Kerne er 2.6.26-amd64
Avatar billede aners Nybegynder
04. juni 2009 - 09:16 #1
Når du siger standalone, mener du så afvikling i cli?

"Prøv FreeBSD, før din nabo"
Avatar billede toleranzen Nybegynder
04. juni 2009 - 09:25 #2
Der er tilsyneladende ingen problemer med at køre PHP shell scripts