Avatar billede john138 Nybegynder
01. juni 2009 - 13:07 Der er 3 kommentarer

programmør

som sagt, jeg vil lave en hjemmeside hvor man kan downloade ting som MSN-Microsoft- SKYPE og meget mere, mangler hjælp til at lave template og til at komme godt i gang , og hvis her er en som kan lave sine egne programmer som man måske ville selge til mig, så tager jeg gerne imod :D post her hvis i ka hjælpe
Avatar billede ebusiness Nybegynder
01. juni 2009 - 13:48 #1
Hvorfor vil du lægge MSN og Skype op på din hjemmeside?

Hvis du vil købe programmer så sælger jeg gerne, men det lyder som om at du mangler en form for forretningsplan.
Avatar billede john138 Nybegynder
01. juni 2009 - 13:50 #2
har du msn? nemmere at snakke der
Avatar billede ebusiness Nybegynder
01. juni 2009 - 16:46 #3
MSN: jma_polarforsker@hotmail.com