Avatar billede NicolaiDK Nybegynder
31. maj 2009 - 22:27 Der er 2 kommentarer

Dell Ispiron 15

En af mine venner har lige haft konfirmation, og er faldet over en reklame i tv'et.

Dell Ispiron 15.

http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/laptop-inspiron-1545?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1

Det han vil vide er om han kan køre WoW uden lagg, og være på internettet, msn og rode i Word/Excel samtidig? Igen uden lagg.

Er der noget man skal være på vagt for.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
31. maj 2009 - 23:13 #1
Det kommer jo helt klart an på hvad for en konfiguration han vælger...

men tager han den med en Core2Duo, og 3GB ram, og et ATI Mobility Radeon HD4330, så skulle han nok kunne klare det... MEN, jeg ville nok ikke vælge en INSPIRON 15, tag et kig på deres studio serie det er sgu langt federe maskiner... og så koster de stortset det samme... og så husk lige at tegne en NBD (Next Business Day) service på den, og ikke det som du kalder for CAR(Collect And Return)

Bare mit råd.
Avatar billede inglenook Praktikant
01. juni 2009 - 00:06 #2
Vandt fornyligt en Inspiron 15 i en konkurrence. Solgte den hurtigt da jeg 1) ikke havde brug for den, 2) ikke bryder mig om Vista. Det skal dog siges at maskinen egentlig havde gode egenskaber mht. hukommelse og processor, (indbygget) grafikkort og LAN/WIFI.
Vil tro dine krav vil blive opfyldt med saadan en maskine, men ville i dag ogsaa foretraekke deres Studio serie.