Avatar billede rema Nybegynder
31. maj 2009 - 21:51 Der er 2 kommentarer

Konvertering af video filer til .flv og upload til ftp + stream af video i .flv player. Hvor meget?

Hej,

Jeg skal bruge en side lavet i php som skal kunne uploade en video fil og konventer den til en .flv fil.
Lig den på en ftp og lave thumb fra videoen.

+ en streaming af .flv filer i en player hvor der der er mulighed for at:
afspille reklamefilm først
start splash billede
logo i højre nederste hjørne
link til en url til sidst i filmen
autoplay true/false

styret fra urlen.

I selve playeren skal man kunne pause/fullscreen/skru op/ned
se filmen længde i min/sec

Hvad skal du have for det?

Mvh
Avatar billede jonhauge Nybegynder
31. maj 2009 - 22:57 #1
du skal være velkoemmen til at kontakte mig på jon @ relationhouse.com eller 31 62 62 04
Avatar billede web-ben Nybegynder
02. juni 2009 - 00:50 #2
Hej

En sådan webløsning som kan vi levere til en billig pris på relativ kort tid. Vi kan vurdere en pris af omkring 500-700 kr. for hele systemet. Prisen er inklusiv moms.

Hvis du skulle være interesseret i få lavet din hjemmeside hos vores firma, er du meget velkommen til at skrive til kontakt@miragestudio.dk

For seneste desgins (portfolio) og firmaprofil kan du besøge vores firma's hjemmeside på www.miragestudio.dk

Web-Ben