Avatar billede MrsHanne Nybegynder
31. maj 2009 - 01:20 Der er 2 kommentarer

email

er der et program man kan hente, som kan aflæse ip-adresser(hvem ejermanden er)
Avatar billede arne_v Ekspert
31. maj 2009 - 02:19 #1
Nej.

ISP'er de mere civiliserede lande udleverer den slags, når politier kommer med en dommer kendelse - ikke før.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
31. maj 2009 - 03:57 #2
Du kan nu godt se hvilken IP adresse vedkommende kommer fra, men du rammer højst sandsynligt blot den udbyder vedkommende har sin e-mail hos.

Og så skal du, som arne_v skriver, have en dommerkendelse som kan få mail udbyder firmaet til at fortælle hvem der sidder bag ip adressen.