Avatar billede brobak Nybegynder
30. maj 2009 - 19:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

XP Driver til Soltek SL-K600-RL motherboard

Hejsa, har fået kastet et Soltek SL-K600-RL bundkort i nakken og står og mangler nogle drivere til dette, har forsøgt at kigge lidt efter nogle, men har ikke lige haft held med at finde nogen. Håber der er andre der harbedre held/forstand med at finde den slags.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2009 - 20:11 #1
Avatar billede brobak Nybegynder
30. maj 2009 - 20:54 #2
sorry min fejl. SL-KT600-RL
Avatar billede rexman Nybegynder
30. maj 2009 - 22:35 #3
du kan download driveren her

http://www.driverfiles.net/Bios/Soltek/SL-KT600-R/SL-KT600-RL/download/page,sh,41134,565,6,.html
Avatar billede brobak Nybegynder
31. maj 2009 - 03:24 #4
kan umiddelbart ikke se hvor jeg kan få lov til at hente drivere til den der. Er kun deres "driver detective" man kan hente.
Måden de skriver det op på virker desuden og nærmest til at være en Bios update frem for deciderede drivers.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. maj 2009 - 17:11 #5
rexman på banen...
Hvor kan man hente den? Jeg kan heller ikke se hvordan...
Avatar billede brobak Nybegynder
03. juni 2009 - 10:02 #6
Nå, fandt nogle drivers hos VIA til chipset og lydkort og windows fandt selv netkortet, så tror jeg klarer mig.