Avatar billede hrohibil Nybegynder
30. maj 2009 - 14:14 Der er 3 kommentarer

Mobil detection

Hejsa alle.

Som overskriften lyder så har jeg brug for hjælp eller et script til at detecte om det er en mobil eller pc som søger adgang til ens hjemmeside. jeg synes kun jeg kan finde scripts til PHP, ASP, der må da være et til HTML!!!

Jeg synes bare tit at jeg surfet på mange sider som var ren HTML, lidt java os, og hvor man blev re-directet til ens mobil version af hjemmesiden hvis man bruger en mobil telefon.

Alt hjælp er virkelig tiltrængt.

Mvh Hamid

P.S Kan det egentlig os gøres med en flash hjemmeside??
Avatar billede arne_v Ekspert
30. maj 2009 - 15:01 #1
HTML er jo 100% statisk, så du kan intet gøre i ren HTML.

Mener du evt. noget client side kode (JavaScript) ?
Avatar billede hrohibil Nybegynder
30. maj 2009 - 22:34 #2
Ja java, bare noget der virker!!
Avatar billede hrohibil Nybegynder
31. maj 2009 - 02:56 #3
jeg har søgt overalt på nettet og kæmpet mig igennem 20 scripts som så godt nok var php men det ku implementeres i ens index html side. Men desværre virkede ingen af dem. Nogle af dem stod der os at det ikke var sikkert de var brugebare med html. Jeg vil gerne gi mange point for den her. Hvis der findes en brugbar løsning. Mvh Hamid