Avatar billede vjorgensen Nybegynder
09. juli 2001 - 12:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tastaturet fryser

Jeg har Windows 98, Office 2000, WP8 og lotus installeret. Når jeg arbejder i Excel, fryser tastaturet fra tid til anden, så intet kan indtastes, hverken i Excel, Word, WP eller Lotus, men man kan lukke Excel på normal måde. Jeg kan kun komme ud af problemerne ved at genstarte maskinen helt fra bunden - er der nogen, der har gode ideer??

Venlig hilsen VJOERGENSEN
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
09. juli 2001 - 12:12 #1
Hejsa........

Gå i start-> Kør.......skriv msconfig........vælg fanebladet START........klik alle flueben væk inde under start, undtaget scanregistreringsdata, joboversigt, systemtray og hvis du har anti-virus og/eller firewall, så lad dem blive klikket på også.........klik anvend og ok......sig ja til at genstarte maskinen.........det der sker i Win98, er at alle installerede programmer, er sat til at starte op når du tænder for din pc......når du sidder og arbejder med nogle programmer, og lukker dem igen har systemet/pc\'en ikke systemresourcer nok, og starter et lille program der hedder optimering, og under den process fryser din maskine.......:o)

Good luck

Mr.Athlon
Avatar billede vjorgensen Nybegynder
10. juli 2001 - 08:17 #2
Tak for tippet - jeg prøver det, når jeg kommer hjem, men taler vi om det samme? det er kun tastaturindtastningen, der \"fryser\", tilsyneladende virker PCén ellers helt normalt og jeg kan både stoppe og starte ting som Lotus og WP, men jeg kan ikke skrive noget (lidt dumt i WP!)

Venligst VJORGENSEN
Avatar billede vjorgensen Nybegynder
16. august 2001 - 08:16 #3
Det virkede - point og tak til mr. athlon

Venligst vjorgensen
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
16. august 2001 - 08:16 #4
Takker for points, og håber at det virkede...:-)