Avatar billede pzymex Nybegynder
29. maj 2009 - 10:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slette Cached credentials på shares

Hvis jeg connecter til et share på min server og ved login boksen indtaster et brugernavn fx. domain\bruger1

Efterfølgende vil jeg så gerne tilgå et andet share, men der har Windows cached de credentials jeg benyttede som bruger1 før..

Hvordan får jeg fjernet denne cache..  Jeg skal jo i den specifikke situation have adgang til et andet share som bruger1 ikke har rettigheder til..

Jeg ved godt jeg kan omgå den ved at mappe drevet og logge på med "Connect using different credentials" men er der ikke en nemmere løsning?

Håber i kan hjælpe..
Avatar billede bmpi Nybegynder
29. maj 2009 - 10:54 #1
Det kan du gøre i Start>Control Panel>User Account og så ude til venstre vælge Manage My Network Passwords.

Her kan du slette og ændre de netværkskodeord, som du anvender.
Avatar billede pzymex Nybegynder
29. maj 2009 - 10:57 #2
Thanks..  Den havde jeg ikke lige tænkt på.. :-)