Avatar billede himal Novice
29. maj 2009 - 08:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lagerstyring i Excel

Er der nogen der har et simpelt  regneark der ved hjælp af formular kan styre tilgang af afgang for lager
og hvis det er muligt sende det til termestrup@hotmail.com
det drejer sig bare om varenr og antal og at det selv trækker fra
når der sendes for lageret og lægger til når der kommer varer ind
på forhånd tak
Avatar billede hellstern Nybegynder
30. maj 2009 - 11:54 #1
Hej Himal,
Ikke for at være på tværs - men var det ikke bedre at lave dette i en database f.eks. Access.
Det er meget nemmere at oprette formularer i Access end i Excel.

Det giver også nogle bedre muligheder for f.eks. historik osv.

Hilsen
Tue Hellstern
www.F1-support.dk
Avatar billede himal Novice
02. juni 2009 - 08:26 #2
Helt klart er der nogen der har et sådant i access
Avatar billede himal Novice
12. juni 2009 - 09:22 #3
ok