Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
29. maj 2009 - 01:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Selvbyggeri af ny pc

Jeg står og skal selvbygge en ny pc,og jeg 10000.00 kroner og gøre godt.

Nogle forslag?
Avatar billede Beach Mester
29. maj 2009 - 02:38 #1
Lidt svært at komme med forslag ud fra ovenstående.

Gamer maskine, kontor maskine, medie maskine, arbejdsmaskine til film/bileder osv osv osv....

Lidt som at spørge hvad man skal købe hvis man har 10K til en ny cykel eller 100K til en ny bil. Jeps, men hvad skal cyklen eller bilen bruges til?

Så tror ikke du får ret meget ud af det spørgsmål før du kommer med nogle hints om hvad hulen din computer skal bruges til:-)

//B
Avatar billede drenriza Nybegynder
29. maj 2009 - 08:30 #2
Har du selv nogle af delene i forvejen? tastatur, mus, operativ system eller andet?
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
29. maj 2009 - 09:47 #3
Jeg skal bruge den til Kontor,multi medie og film/bileder etc. men ikke gaming. Jeg har tastatur og mus men ikke nådet Styresystem.
Avatar billede off-line Nybegynder
29. maj 2009 - 12:43 #4
10000.00 kroner ? Du kan til dit formål bygge en rigtig god PC
for det halve.
Avatar billede justrace Novice
29. maj 2009 - 14:57 #5
Hvis du skal redigere HD-video fra dit digitale videokamera, skal Processoren være på over 2,8 Ghz.

Så nu er der noget at bygge den op omkring, hvis det er tilfældet.
Avatar billede drenriza Nybegynder
30. maj 2009 - 08:30 #6
Sådan en maskine koster ikke specielt meget. Men du skal vel have et tv tuner kort med, når det også skal være multi medie eller skal den ikke kobles op til et fjernsyn?
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
30. maj 2009 - 11:31 #7
Det nu ikke mig der skal ha en ny pc, men en god ven. Jeg har sagt det til ham at han ikke behøver at bruge 7000-10000 kroner på en ny PC, med mindre den skal bruges til gaming/online gaming.

Jeg vile bare høre jeres mening.
Avatar billede justrace Novice
30. maj 2009 - 11:37 #8
Det kan godt være det er meget at ofre, men med de sidste kroner køber man sig jo tid i den sidste ende, før man skal ud at opgradere.
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
29. juli 2009 - 17:28 #10
Hvordan giver point til den der skal ha dem?
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
30. juli 2009 - 17:57 #11
luk tråden