Avatar billede nellem Nybegynder
28. maj 2009 - 22:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows Mail i Vista er efterfølgeren til Outlook Express

Windows Mail er mailprogrammet i Vista. (Det tidligere Outlook Ekspress fra XP) Men hvordan overføres kontaktpersoner i sin fulde form fra Outlook Office 2003 til Windows Mail?

Har prøvet med CSV men det bliver noget rodet noget. Derimod hvis jeg eksportere Vcard fra Outlook, kan de importeres i Windows Mail, men det kan kun ske én af gangen og hvis man har 700 kontaktpersoner, er det noget uoverskueligt.

Mailsmapper, kan importeres til Windows Mail via "Meddelelser" og virker nogenlunde.

Men det ville være rart, hvis man blot kunne importerer pst-filen direkte fra Outlook.

Er der mon nogen, som har en løsninger herpå?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2009 - 23:00 #1
Avatar billede nellem Nybegynder
28. maj 2009 - 23:30 #2
Tak for link. Det løser mit problem. Jeg har forgæves kigget efter en rubrik hvor jeg kan give dig mine point.
mvh
nellem

Har du også løsningen på overførelse af kalender?
Avatar billede nellem Nybegynder
28. maj 2009 - 23:32 #3
Nu går det vist galt, jeg har lige skrevet som svar og jeg skal jo ikke have point.
Jeg er i tvivl om hvorledes jeg retter dette?
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2009 - 23:39 #4
Det kan du ikke rette. Du venter bare til john_stigers har sendt et "Svar". Herefter accepterer du dette "Svar" og john_stigers har fået point.  :-)
Avatar billede yxos Nybegynder
29. maj 2009 - 08:09 #5
Korrekt. Generelt skal du ikke bruge "svar", men "kommentar", hvis du vil svare, som du lige gjorde.  Måske lidt ulogisk, men sådan er det. "Svar" bruges kun, når der er points involveret.
Du kan fx. selv lægge et svar hvis du selv har fundet svaret på et af dine spørgsmål. Herved kan du selv acceptere dit eget svar, og altså få dine udestående points tilbage.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2009 - 17:16 #6
Svar :)
Avatar billede nellem Nybegynder
29. maj 2009 - 23:58 #7
Hej John
Så skulle point være klaret. Tak for hjælpen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2009 - 19:52 #8
Selv tak :)