Avatar billede muskmusk Nybegynder
28. maj 2009 - 19:25 Der er 2 kommentarer

MacBook Pro 15" ny unibody med Windows 7 MEN uden lyd

Jeg har et problem med Windows 7 Build 7100. Jeg har en MacBook Pro 15 tommer 2,53 GHz i den nye unibody.
Har prøvet med bootcamp drivere til vista og Vista_R224 (RealTek High definition Audio driver) downloadet fra bl.a. Reltek's hjemmeside. Mit problem er at lyden "skratter" ved de fleste indstillinger, men har prøvet en 16 bit-indstilling hvor venstre højtaler er ok, men højre skratter stadig.
Avatar billede f-bs Nybegynder
15. september 2009 - 20:54 #1
Hej,

Kører du Leopard eller Snow Leopard?
Jeg har netop haft en bootcamp installation på min Macbook Pro unibody.

Jeg installerede driverne fra min Snow Leopard DVD og fik derved lyd på min Windows 7 uden problemer.
Jeg mener 7 understøttelsen først er kommet i Snow Leopard.
Avatar billede f-bs Nybegynder
15. september 2009 - 20:54 #2
Ah sorry, kan se din post er tilbage fra Maj måned.
Så tror jeg Snow Leopard er the way to go...