Avatar billede kbonline Nybegynder
28. maj 2009 - 09:56 Der er 9 kommentarer

Mangler navn til webshop

Hej - Jeg starter efter lang tids overvejelse og forberedelse en webshop.

Men jeg kan ikke finde på det rette navn til shoppen, og håber at nogen af jer har gode forslag og ideer?

Jeg skal til at sælge:
Poolborde
Airhockey borde
Bordtennis borde
Fodboldborde

Både billige hjemmemodeller og dyrere proff. modeller med mønt indkast.

Hvad kan man kalde sådan en webshop, det må vel gerne være et unikt navn som siger ligt om sortimentet, eller hvad?

Det er meget vigtigt at .dk domænet er ledigt.
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
28. maj 2009 - 10:00 #1
Spilborde.dk
Avatar billede peterkopi Nybegynder
28. maj 2009 - 11:38 #2
Hva' med den enkle og oplagte tablegames?

Hvis du tjekke rind på www.speednames.com og skriver tablegames, er der en del ledige herunder .dk
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2009 - 22:07 #3
Bar Tables
Bar Games
Bar Borde
Bar Spil
Bar Sports
Sports Borde

Nu skriver jeg det ikke i domæne-form, men det er vigtigt at du gør dig nogle overvejelser om produkterne og målgruppen så du sikrer at de mest søgte ord indenfor denne niche optræder i domænenavnet så du får en fordel i søgemaskinerne.
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2009 - 22:08 #4
Forøvrigt bør du nok skrive om du satser på det danske marked og/eller det udenlandske. Det vil gøre det nemmere at komme med forslag til navne/ord :-)
Avatar billede peterkopi Nybegynder
29. maj 2009 - 08:38 #5
Hey Thomasso, jeg har da den opfattelse, at han vil ud på det danske marked, i og med hans spm slutter med "Det er meget vigtigt at .dk domænet er ledigt."
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2009 - 10:09 #6
Min fejl!

sportsborde.dk er ledigt
barsports.dk er ledigt

De andre er ved nærmere eftertanke lidt dumme og flere af dem er forøvrigt optaget.

Nu er det måske ikke så sigende for selve produkterne, men barsjov.dk kunne også være et firmanavn.
Det har lidt en dobbeltbetydning i og med, at der er tale om sjov/underholdning på barer og samtidig dækker det at der kun er tale om sjov (bare sjov) :-)
Avatar billede peterkopi Nybegynder
03. juni 2009 - 23:38 #7
Ja, den er sjov, du ;-)

Men hvor er kbonline blevet af her i tråden?
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2009 - 10:28 #8
Hehe. Ja, hvor blev han egentlig af?
Avatar billede kbonline Nybegynder
07. juni 2009 - 23:07 #9
:-)
Han gemmer sig her, og 1000 tak for de fine bud.

Mange fine forslag, men jeg tro vi vælger at kalde shoppen for:

spilborde

Så Henrik6666 ...... svar venligst, og inkasser dine velfortjente point :-)