Avatar billede olholm Nybegynder
28. maj 2009 - 01:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

counter strike source

PC kan ikke spille CSS den skriver hver gang man prøver at starte spillet denne meddelse

"Counter-strike source: Hl.exe - Program fejl
Instruktionen ved ''0x18213e2c'' Referede hummelse ved ''0x046a1a0''. Hukommelsen kunne ikke ''Read''.
Klik på ok for at afslutte programmet"

Hjælp tak
Avatar billede mjdigital Nybegynder
28. maj 2009 - 09:19 #1
Hmm det lyder som en ram fejl.

Prøv at restarte steam, måske virker det ellers prøv at genstarte computeren.

Ellers få tjekket dine ram, tror måske dine ram timings er for stramme
Avatar billede olholm Nybegynder
28. maj 2009 - 12:11 #2
Har prøvet af flytte ram til anden slot, men det hjalp ikke. det hjælper heller ikke at restarte steam eller computeren.hvad mener du med at ram timings er for stramme!
Avatar billede olholm Nybegynder
28. maj 2009 - 12:11 #3
kan det have noget med grafikkortet at gøre ?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
28. maj 2009 - 15:15 #4
Altså den fejl du har fået ligger på dine ram :)

http://www.ocguide.dk/Default.asp?side=6 <- Der kan du læse lidt om timings :)

Kan sagtens være dine ram også er i stykker desværre.. Men syntes du skal prøve at google din fejl.. Jeg fandt en del på nettet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2009 - 20:17 #5
Beskriv venligst hvad du selv har forsøgt...
Er det et pludseligt problem?
Har du prøvet at geninstallere steam + cs source?
Avatar billede olholm Nybegynder
29. maj 2009 - 00:22 #6
formateret pc, inst. CSS igen og sat nye ram i, intet hjalp og det har virket før.
Avatar billede olholm Nybegynder
01. juni 2009 - 23:40 #7
Har instal. et nyt grafikkort samt netframework 2,0 og nu virker det som det skal
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2009 - 19:41 #8
ok.
Husk at lukke her ved at acceptere eget svar.
Avatar billede olholm Nybegynder
02. juni 2009 - 22:44 #9
ok
Avatar billede Krans Nybegynder
03. juni 2009 - 14:55 #10
Du skal have mere ram
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2009 - 19:59 #11
krans???

Det var ikke løsningen...
Spørgsmålet er lukket, og løsningen kan se ved kommentar #7 ;)