Avatar billede uhreskov Nybegynder
27. maj 2009 - 20:28 Der er 2 løsninger

Hvordan kan jeg redigere i en SWF fil ?

Hejsa !

Jeg vil høre om der er en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan jeg kan redigere i en .swf fil ?

Jeg har et billede fremviser program der bliver styret af swf filerne.

Mit problem er at de billeder der bliver vist er lidt for små, det er derfor jeg gerne vil "ind" i den swf filer og se om jeg kan ændre størrelsen på billederne der bliver vist frem.

Findes der en "nem" måde at "kigge" i swf filer ?

På forhånd TAK !
Uhreskov.
Avatar billede kkthxbye Nybegynder
27. maj 2009 - 20:33 #1
Den bedste løsning, vil jeg tro er at hente en trial af Adobe Flash CS4.
Mener at den holder i en måned.
http://www.adobe.com/products/flash/

Det er meget svært at finde en gratis editor til flash, da .swf ikke er et åbent format, og er patenteret af Adobe.
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. maj 2009 - 22:36 #2
Hvis jeg husker ret er swf filen den færdige flashfil, der ikke umiddelbart kan åbnes og redigeres. Jeg mener at de filer du kan rette med flash hedder .fla til efternavn.

Der er dog lavet flash decompilere der i nogen tilfælde kan "rulle en swt fil tilbage" til en fla fil der kan redigeres med et flash redigeringsprogram