Avatar billede vkaaav Nybegynder
27. maj 2009 - 19:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjælp til computer!

Min stationære computer (vista) virkede fint igår (:
men da jeg stater den idag starter computeren, men intet skærmbillede vises, og der er hverken lys i tastatur eller mus (lyser altid når computeren er tændt). det var som om at der ligesom ikke var noget strøm til det!!
Jeg har genstartet den mange gange, og besluttede mig for at vente med at prøve at tænde den igen til senere.

Nu har jeg prøvet igen mange timer senere, men den står bare og siger en lang ''bip'' lyd, efterfulgt af et par sekunders mellemrum, også bip-lyden igen.
intet lys i tastatur eller mus og intet skærmbillede ligesom første gang jeg prøvede at tænde den.

har prøvet at bare lade den stå og sige ''bip'' i en halv time, men der sker ikke noget...

pleaseeeeee hjælp mig!!

hvad skal jeg gøre?

KH Kaspar.
Avatar billede WildL Nybegynder
27. maj 2009 - 20:08 #1
Lader til at noget af dit hardware er stået af. Lange biiiiip lyde er somregel RAM/Hukommelse/Memory relateret (kommer an på hvilket hardware du har). Check at dine ram blokke sidder ordentligt i.
Avatar billede vkaaav Nybegynder
27. maj 2009 - 21:18 #2
Mange mange tak :)
Så virker det igen :)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
31. maj 2009 - 04:18 #3
og hvordan er det lige at dine ramklodser kom til at sidde løse? ;-)
Avatar billede vkaaav Nybegynder
26. november 2009 - 19:03 #4
det er måske fordi at jeg har den med ude til mit mobildisko, så bliver den måske lidt rystet nogen gange :)