Avatar billede ibkeld Nybegynder
27. maj 2009 - 15:06 Der er 5 kommentarer

Mobiltelefon kan ikke lade op

Hej på linien
Jeg har en næsten ny Samsung mobiltelefon, der fra den ene dag til den anden pludselig ikke kan lades op. Den er helt død og tager ikke imod strøm.
Er der nogen derude, der har en idé om, hvad der kan være galt og hvad man kan gøre uden at risikere garantien.

Jeg vil jo helst undgå at sende den tilbage til Pixmania, hvor jeg købte den. Er iøvrigt nogen, der har erfaringer eller råd i den forbindelse, hvis det skulle komme så vidt?

Mange hilsner
og på forhånd tak
Ib Keld Jensen
Avatar billede steaken Nybegynder
27. maj 2009 - 15:08 #1
Hvad for en model er det ?

har selv haft et problem det minder meget om det.

Mvh
Morten Gregersen
Edb-Portalen.dk
Avatar billede mchlbk Praktikant
27. maj 2009 - 15:12 #2
Jeg ville sende den retur. Vær dog opmærksom på, at Pixmania har et meget dårligt ry. De har været i Kontant på DR flere gange.
Avatar billede ibkeld Nybegynder
27. maj 2009 - 15:24 #3
Det er en SGH-900.
Avatar billede ibkeld Nybegynder
27. maj 2009 - 15:24 #4
Ja, men jeg er bare bange for, at der går måneder før jeg ser den igen.
Avatar billede steaken Nybegynder
27. maj 2009 - 15:34 #5
Så vil jeg råde dig til at kontakte TeleCare.
De kan lave den på gantien og er rimelig huritge.

http://www.telecare.dk/