Avatar billede jakoba Nybegynder
27. maj 2009 - 15:02 Der er 5 kommentarer

Finde gammelt spørgsmål/forslag on krig i irak

I efteråret 2002 stillede no doubt et pørgsmål her i fri debat om ikke det kunne væere en fin ide at invadere irak og afsætte Saddam.

Det spørgsmål vil jeg meget gerne finde.

hensigten er at checke argumenterne i debatten, hvilke der viste sig at være gode og hvilke der ikke holdt. Såvidt jeg husker det kom vi godt igennem emnet i debatten.

Så det ville være dejligt hvis du vil hjælpe mig finde det spørgsmål.

mvh JakobA
Avatar billede nissen2630 Novice
27. maj 2009 - 15:17 #1
Brug søge funktionen. der fandt jeg en del om Saddam. Du ved nok selv bedst hvilket af dem det er.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. maj 2009 - 15:46 #2
Måske denne: http://www.eksperten.dk/spm/264767

Godt nok ikke stillet af no_doubt.....
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2009 - 21:05 #3
Har lige pløjet no_dubts spørgsmål igennem fra 2003, og nej det er ikke ham :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2009 - 21:12 #4
Flot John...
Du var et år forkert på den...

Har nu kigget korrekt årstal (fra aug 02 til marts 03 uden at finde det, så nej - det var stadig ikke no_doubt...
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2009 - 21:46 #5
Var der noget du kunne bruge???