Avatar billede ulrik28 Nybegynder
27. maj 2009 - 14:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny processor til en shuttle xpc med en socket 775

Hej Folkens (:
Jeg står med en Shuttle XPC Barebone SG33G5 (http://de.shuttle.com/en/desktopdefault.aspx/searchcall-12/searchcategory-375/noblendout-1/tabid-72/170_read-14126/) som jeg skal have købt en prosessor til, der står på shuttle's hjemmeside at den har en såkaldt socket 775, den info tog jeg så videre med ind på www.edbpriser.dk men der kan jeg ikke vælge socket 775? Der står dog også, såvidt jeg kan fortolke det, at bundkortet skulle være kompatibelt med alle intel core 2 prosessorer jeg har så fundet denne - http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=385162&Comment=true - passer den til den før omtalte socket hvis ikke, er der så nogen der vil smide et link på en der gør i nogenlunde samme prisklasse ?

På forhånd tak
Avatar billede hottadpole Nybegynder
27. maj 2009 - 16:23 #1
Du kan godt vælge 775 på http://www.edbpriser.dk De kalder det LGA775 hvilket er den korrekte betegnelse. Om den du har set på fungerer i din Shuttle vil jeg ikke garantere for da det er en Mobile processor, men umiddelbart skulle det vel ikke være noget problem.
Avatar billede ulrik28 Nybegynder
27. maj 2009 - 22:47 #2
Jeg siger mange tak for hjælpen, hvis du poster som svar skal du da have dine point !! :D
Avatar billede hottadpole Nybegynder
28. maj 2009 - 10:45 #3
Hermed et svar.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
31. maj 2009 - 12:37 #4
Svaret er lagt men pointsene mangler. Det kræver at du accepterer mit svar.
Avatar billede ulrik28 Nybegynder
02. juni 2009 - 18:02 #5
Undskyld ventetiden, har været på festival q:
Avatar billede hottadpole Nybegynder
02. juni 2009 - 18:53 #6
Kender godt fornemmelsen. Alt er lidt tåget, men du mangler stadig at acceptere mit svar.