Avatar billede sputii Nybegynder
26. maj 2009 - 21:41 Der er 3 kommentarer

Få den samme ting ved 2 brugere.

Hej.

Vis vi nu siger at vi har 2 brugere.

Og den ene logger ind og klikker på en knap hvor der står den andens navn og så skal han vente 2 timer.

Efter de 2 timer skal han have et tal mellem 1 og 20.

Så får han fx 14.

Og så når den anden logger ind skal der står at bruger 1 fik 14 som det tal.

Og jeg behøver kun hjælp til det med at så bruger 1 kan se at bruger 2 fik 14.

Håber der er noget hjælp derude. :D
Avatar billede lakridserne Nybegynder
26. maj 2009 - 21:58 #1
Du kan vel ligge tallet i en tabel i databasen hvor du har felterne id | modtager_id | afsender_id | tal

Det må du så kunne ligge sammen til noget kode..
Avatar billede sputii Nybegynder
27. maj 2009 - 13:14 #2
Ja det ved jeg.

Men håbede på der var en nemere løsning.
Avatar billede paaskehare Nybegynder
27. maj 2009 - 13:33 #3
Det er nok den nemmeste løsning du kommer ud for, og også den måde jeg personligt ville have lavet det på :)