Avatar billede bjafle Nybegynder
26. maj 2009 - 19:28 Der er 2 kommentarer

Rentegning/tilretning af logo

Enten er der bare ikke bid. Eller også fik jeg oprettet mit oprindelige indlæg i en forkert kategori.

Jeg kan ikke give betaling for arbejdet, men points og et indlæg på min blog lover jeg gerne væk :-)

Copy-paste:
Hej Eksperter

Jeg har efter bedste evne lavet et logo, som jeg har brug for lidt hjælp til at rentegne.

Det er også tilladt at ændre/rette til i logoet.

Logoet skal efterfølgende bruges på min personlige blog og på træningstøj (hvide cykeltrøjer med lidt sort og rødt på).

Jeg skal derfor bruge det i en kvalitet/format som kan gå til begge opgaver.

Jeg kan tilbyde et takkeindlæg på min blog med link til din hjemmeside som tak. Ud over selvfølgelig point.

Mit udkast til logo er her:
http://taar.dk/div/skitse6.gif

Min blog er pt i et andet layout. Så den er ikke til megen inspiration. Jeg vil med udgangspunkt i det kommende logo redesigne bloggen.
Men du kan da se den som den ser ud pt her:
http://bjafle.blogspot.com/

I relation til ændringer er her mine tanker:
- Farverne sort, hvid og rød ligger fast.
- Logoet skal signalere cykling og orientering (deraf cykelklingen, kompasset og grafikken i midten, som er et udsnit af et orienteringskort)
- Jeg ved ikke helt om jeg selv er glad for orienteringsgrafikken i midten. Men kompasrosen ser også forkert ud uden noget i midten. Men måske du har en anden ide til en lignende løsning?
- Er den røde baggrund for voldsom?

- Under logoet vil jeg på cykeltøjet ligeledes placere en hjemmeside adresse: bjafle.dk eller www.bjafle.dk

Synes du dette kunne være en spændende udfordring at hjælpe mig med, så glæder jeg mig til at høre fra dig/jer.
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. maj 2009 - 00:37 #1
Jeg er ikke sikker på at jeg får tid til at hjælpe, men jeg tror det er en god idé at droppe teksten og det indhold som er i midten af logoet, for det bliver ikke at se når det bliver småt. Og det er en god idé at holde det enkelt og simpelt.
Avatar billede bjafle Nybegynder
01. juni 2009 - 13:19 #2
Tak for kommentaren.

Jeg kan sagtens se dine pointer, da logoet kommer til at skulle bruges i flere forskellige størrelser på tøj og web.

Er stadig på udkig efter een der har lysten til at hjælpe.
Ikke at det er en hastesag som sådan. Jeg er pt skadet og tøjet skal først benyttes engang til efteråret.

\Bjarke