Avatar billede malene_louise Nybegynder
26. maj 2009 - 17:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sletning af ny msn!!!

Jeg kan ikke få slettet den nye version af msn - jeg ved man normalt går i kontrolpanel og slet programmer men programmet ligger ikke derinde. Håber nogen kan hjælpe for vil virkelig gerne tilbage til den gamle version!
Avatar billede nissen2630 Novice
26. maj 2009 - 18:19 #1
Dette kan gøres under Windows Live Essentials. Vælg at afinstallere det og der kommer muligheden for at reparere eller at afinstallere
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. maj 2009 - 18:26 #2
Hej..

Win XP.
Prøv..
1. Luk messenger hvis den køre
2. start
3. run

Skriv følgende og tryk ok:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

ellers prøv at kigge her..

LINK http://www.ehow.com/how_2030976_uninstall-msn-messenger.html
Avatar billede nissen2630 Novice
26. maj 2009 - 18:32 #3
Windows Live Essentials er Microsoft's egen afnstallering.Den anden virker sikkert også
Avatar billede Mester1000 Praktikant
26. maj 2009 - 18:34 #4
Har du kigget om den ligger under: kontrolpanel->tilføj/fjern programmer->tilføj/fjern windows
komponenter.
Avatar billede malene_louise Nybegynder
26. maj 2009 - 19:48 #5
suuuk ja...jeg har snart prøvet alt...nu tror jeg at jeg fik den afinstaleret men da jeg så har instaleret den gale version 7,5 kan jeg ikke logge på...den siger "du kan ikke logge på messenger da du har en ældre version af messenger.

bemærk. hvis du vil opgradere msn skal du logge på denne computer som lokal administrator"

Jeg ER administrator...hvorfor gør den nu sådan?

Jeg vil tilbage til den gamle fordi jeg ikke kan finde mine gamle delemapper i den nye version...det er udelukkende grunden men jeg er snart grædefærdig :O((((