Avatar billede malene_louise Nybegynder
26. maj 2009 - 16:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HJÆÆÆLP!!! delemapper i den nye msn

Jeg er ved at blive vanvittig og håber nogen kan hjælpe inden jeg ringer til vagtlægen ;O)

Jeg har den nye msn instaleret, men kan ikke finde mine delemapper i den-nogen der ved hvor de gemmer sig?

Jeg har i mit raseri forsøgt at slette den nye version for at gå tilbage til den gamle, men kan nu heller ikke finde msn i kontrolpanelet....det da heeeelt galt ik???
'
HJÆLP HJÆLP OG ATTER HJÆLP!
Avatar billede swiatecki Novice
26. maj 2009 - 17:09 #1
De findes ikke mere - ledte selv efter det og fandt en knap somewhere der siger kig på Windows Live SkyDrive
Avatar billede malene_louise Nybegynder
26. maj 2009 - 17:13 #2
KAN MAN SÅ IKKE FINDE ALLE DE GAMLE BILLEDER MAN HAR DELT MED FOLK? VED DU SÅ HVORN JEG FÅR AFINSTALERET DETTE MØG SÅ JEG KAN GÅ TILBAGE TIL DEN GAMLE VERSION? (KAN IKKE FINDE NOGET I KONTROLPANEL SOM JEG KUNNE MED TIDLIGERE VERSIONER)