Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
26. maj 2009 - 11:36 Der er 3 kommentarer

15 GB væk

Hej

Pludselig er der forsvundet 15 GB på min HD. Det skete efter en omgang med Yasu. Kan jeg på nogen måde få dem tilbage
Avatar billede egonspock Seniormester
26. maj 2009 - 11:45 #1
Det lyder pudsigt. Du kan f. eks. bruge den gratis OmniDiskSweeper til at finde ud af hvor de er blevet af:

http://www.omnigroup.com/applications/omnidisksweeper/

Hvis ikke det hjælper skal man muligvis en omgang rundt om terminalen, men prøv lige denne i første omgang.
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
27. maj 2009 - 06:02 #2
Tak, prøver i aften, sidder i Irland med et 3 modem og der er kun båndbredde for download nu her om morgnen. Har downloadet og prøver når jeg kommer hjem fra arbejde
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
28. maj 2009 - 07:46 #3
Kørte omnidisksweeper men syntes ikke den fandt noget der ikke skulle være der, hvad skal jeg evt. se efter ?