Avatar billede sigaard Nybegynder
20. december 1999 - 15:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nokia Data suite 2.0 og Palm pilot med én Com

Jeg prøver at installere synkroniseringsværktøjet, der følger med Palm V, samt samt Intellisync, der synkroniserer med Groupwise på en NT4 sp4- maskine hvor der i forvejen er installeret Nokia Data suite 2.0.....

DET FUNGERER IKKE SÅ GODT! :-(

Umiddelbart tror jeg at problemet har med deling af com-porte under NT at gøre. Findes der f.eks. en løsning, hvor telefon og palm eksisterer på den samme fysiske port, men på hver sin logiske????? I så fald hvordan!

Jeg har på fornemmelsen det er et rimelig kendt problem, men er der nogle der har en løsning?
Avatar billede greven Nybegynder
20. december 1999 - 21:44 #1
Der sker det, at Intellisync optager porten, den skal jo kunne "trikke" når du aktivere hotsync på palmpiloten.
Stop hotsync, og du kan benytte Data suite. Og start hotsync igen når du skal replikere.
Avatar billede sigaard Nybegynder
11. august 2000 - 14:09 #2
No answers