Avatar billede nut Nybegynder
25. maj 2009 - 12:26 Der er 4 kommentarer

session

jeg har et login, hvor hvis man skriver sit kodeord ogbrugernavn net forkert, max 5 gange, i samme browser vindue, hvordan for man det til at virke.
Avatar billede j3ppah Novice
25. maj 2009 - 12:41 #1
a hvad?...
Kan du ikke prøve lige at skrive dit spørgsmål lidt mere detaljeret.
Er det du søger en løsning til at hvis man skriver login forkert 5 gange skal den låse brugeren eller ?
Hvor ligger brugerene ? en db ?

Forklar lidt mere.
Avatar billede nut Nybegynder
25. maj 2009 - 12:58 #2
brugerne ligger inde i databasen, den skal sende den til en anden side.

fx. en glemt bruger side.
Avatar billede nut Nybegynder
25. maj 2009 - 13:29 #3
har selv fundet ud af det.
Avatar billede j3ppah Novice
25. maj 2009 - 13:29 #4
Hvordan ser dit login kode ud?, Du tager vel en exeption, hvis login fejler. i den kan du jo så bare smide en counter som tæller en op for hver gang der tastes forkert i samme session.
når så counteren når 5, redirecter du videre til den anden side.