Avatar billede no_doubt Nybegynder
24. maj 2009 - 21:20 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Dele et 3 modem internet

Hvordan kan man dele denne forbindelse med flere pc'ere ?
Avatar billede SAHB Nybegynder
24. maj 2009 - 21:32 #1
Du kan købe en router hvor du så tilslutter alle computer fx. denne
http://privat.3.dk/mobiltbredbaand/Mobil-opkobling/Mobil-router/

Fra SAHB
Avatar billede ianp Nybegynder
24. maj 2009 - 21:46 #2
uddyb venligst mere..

er det trådøst via stik ?? i såfald kan du købe en router som har både udgang til LAN kabler og trådløs adgang for andre computere.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
24. maj 2009 - 22:50 #3
Ja, enten med den router som SAHB anviser - eller ved at bruge denne her http://www.pcworld.dk/art/9950. Jeg bruger selv Billions løsning når jeg tager i sommerhus med flere computere.
Avatar billede swiatecki Novice
25. maj 2009 - 00:40 #4
Du kan også (kunne man ihvertfald med 3 for ca et år siden) bruge en pc med til at lege router, dette er gratis og skal bare sættes op på den PC hvori 3 modemet sidder. Så kan de andre oprette forbindelse via WiFi til den PC og gå på nettet. (søg på google på network brigde)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
09. december 2009 - 15:44 #5
Takker, SAHB vil du have del i point ?
Avatar billede SAHB Nybegynder
09. december 2009 - 15:50 #6
Ja tak

Håber det var fint