Avatar billede camirose Nybegynder
24. maj 2009 - 20:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mystik side åbner selv

Jeg har et problem hvor der åbner en tom IE side, efter ca. 1 min, fra opstart af PC. Jeg kan ikke lukke den ned, da der kun er en hel hvid side,(ikke engang proceslinien er synlig), hvor der forneden står: "udført", "Internet", "beskyttet tilstand: til", samt ikonerne til blokerede elementer og zoom er synlige.

Hvordan undgår jeg at den hele tiden dukker op?

Går jeg ind på en hjemmeside, kan den lægge sig så jeg ikke kan lukke den.

Jeg kan via tastaturet åbne proceslinien, og denvej komme ind og åbne de programmer jeg skal bruge.

Jeg har prøvet syst.gendannelse, men det nytter ikke.

Det er en rimelig ny pc, med Vista home premium
Avatar billede nissen2630 Novice
24. maj 2009 - 20:36 #1
Kør lige denne guide.
http://www.eksperten.dk/guide/1232

Det er en virus eller hvad man nu kalder dem.
Avatar billede camirose Nybegynder
08. november 2009 - 19:09 #2
Det lykkedes efter flere forsøg, over et par måneder.

Læg et svar, så du kan få dine point

Tak for hjælpen
Avatar billede nissen2630 Novice
08. november 2009 - 22:06 #3
Fino..Så får du det et svar her :-)

Hvad løst problemet ?
Avatar billede camirose Nybegynder
08. november 2009 - 23:36 #4
Tålmodighed. Det lykkedes ikke første gang jeg kørte hele guiden igennem. Prøvede så igen og igen og til sidst er det lykkes at kome af med "virussen". Var dog tæt på at opgive.